Etykiety

2020-01-27

Przez cały rok

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój całoroczny plan.
W tamtym roku były karteczki, a w tym postanowiłam odnotowywać wszystkie poziomy cukru.
Na pomysł wpadłam, kiedy pewnego razu zastanawiałam się, czy dany cukier już miałam.
Zrobiłam listę do 600, bo to największa możliwa wartość pokazywana na glukometrze.
Najniższa wartość niestety jest mi nieznana.
Kiedy cukier pojawia się pierwszy raz, wówczas zostaje wykreślony. Jeżeli pojawi się kolejny raz, powstaje kropeczka.
Numer 1. przy 365 oznacza, że był to pierwszy pomiar w tym roku. Szkoda, że nie o jeden większy, tak na każdy dzień roku.
Poniżej przedstawiam moją listę.
Może ktoś się zainspiruje :)
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz