Etykiety

2015-12-19

BLOGMAS 10/2015

Ho ho ho,
Witam Was w kolejnym poście z serii Blogmas.
Bardzo się cieszę, że czytacie i komentujecie moje posty.
Dzisiejszy post będzie poświęcony prezentom.
Niektórzy nie wiedzą, co podarować jakiejś osobie.
Dzisiaj na antenie radia Eska Rock zadano pytanie:
Co kupić osobie, której nie wiadomo, co dać?
A trzeba kupować?
Ja jestem zwolenniczką robienia prezentów własnoręcznie.
Dobrze wiem, że prezenty, które zostały wykonane własnoręcznie,
sprawiają większą radość, niż te kupne.
Oczywiście mam na myśli te normalniejsze rzeczy, a nie np. telefony,
bo przecież sami ich nie zrobimy.
Może to być:

  • album ze zdjęciami
  • ozdobna świeczka
  • jakaś wyszywanka
  • śnieżna kula np. w słoiczku

A jeśli nie wiecie w co zapakować prezent - owińcie go papierem toaletowym.

Piosenka na dzisiaj została wybrana przez Anetę.



Ja najbardziej lubię właśnie wersję, którą śpiewa Michael Buble.
Teledysk jest bardzo zabawny.
I to się nazywa prawdziwe śpiewanie.
Przesłuchałam kilka wersji, i ta była najlepsza.
Ale to tylko moje zdanie.
Każdy ma przecież inne.
Dlatego też podlinkuję Wam inne wersje:


Piosenka przedstawia nam obraz wesołych świąt.
Mężczyzna chce, aby pewna kobieta wróciła do niego na święta.
To jest jedna z piosenek, które są puszczane już na początku grudnia.

Moje przygotowania do świąt:
Zaczęłam robić świąteczne porządki w swoim pokoju.
Śpiewanie świątecznych piosenek.
Do świąt zostało: 4 dni.
Oznaki świąt:
Temperatura utrzymuje się na poziomie 7-10 stopni.
Powoli zbliżamy się do końca blogmasów 2015.
Czekam na Wasze komentarze :)
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

2 komentarze: