Etykiety

2015-12-24

BLOGMAS 14/2015 - Wigilia

Ho ho ho,
Witam Was w ostatnim poście z serii Blogmas.
Bardzo się cieszę, że czytacie i komentujecie moje posty.
Dotarliśmy do ostatniego posta.
Dzisiejszy post będzie takim podsumowaniem blogmasów 2015.
Dzisiaj jest już Wigilia.
Został nam dokładnie tydzień roku 2015.
Pisząc pierwsze blogmasy nie spodziewałam się,
że będzie je czytało dużo osób.
A jednak.
Tutaj specjalne podziękowania wędrują do mojej kochanej Anety.
Wiem, że to przeczytasz, dlatego dziękuję Ci bardzo.
Bez Ciebie ta seria prawdopodobnie by nie powstała.
Podziękowania wędrują także do Emi, bez której nie byłyby te święta takie radosne.
A wszystko dzięki temu, że razem siedzimy na matematyce.
Moje Truskonaski, które mnie wspierają we wszystkim, co robię.
I Wy kochani Czytelnicy.
To wszystko jest dzięki Wam ( dobra, trochę też dzięki mnie, bo siedzę i piszę posty ).
Jestem szczęśliwa, że razem przygotowywaliśmy się do świąt.
Szkoda tylko, że nie ma śniegu.
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam: wszystkim moim czytelnikom i Waszym rodzinom:
Aby te święta były cudownym czasem spędzonym wraz z rodziną;
Spełnienia wszystkich marzeń;
Miłości, która zamieszka w Waszych sercach;
Radości ze wszystkiego;
No i oczywiście dużo zdrowia, bo ono jest najważniejsze.
Nie zapominajmy, że są to szczęśliwe święta.

Piosenka na dzisiaj:





Moje przygotowania do świąt:
Zaraz zawieszę moje ozdoby choinkowe.
Zrobiłam porządek w domku.
Śpiewanie świątecznych piosenek.
Oznaki świąt:
Dzisiaj jest Wigilia.
To już ostatni post z serii blogmasów 2015.
Czekam na Wasze komentarze :)
Życzę miłego dnia.
Wszystkiego najlepszego i wesołych świąt.
Pozdrawiam
Zozo

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju nawet nie wiesz jak mi miło 💗 Buziaki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę <3

    OdpowiedzUsuń