Etykiety

2015-12-08

BLOGMAS 3/2015

Ho ho ho,
Witam Was w kolejnym poście z serii Blogmas.
Bardzo się cieszę, że czytacie, komentujecie i polecacie świąteczną serię, jak i cały blog.
Dzisiejszy post będzie poświęcony mojemu postanowieniu.
Otóż na początku listopada postanowiłam sobie, że od grudnia wznawiam malowanie paznokci.
I jak na razie mi się to udaje, z czego jestem dumna.
A na dowód wstawię Wam niżej zdjęcie.
Piosenka na dzisiaj mówi o pewnym życzeniu.


Teraz, jak ją dokładnie przesłuchałam i przeczytałam tekst,
mogę powiedzieć, że idealnie pasuje do dzisiejszej rozmowy Truskonasów.
To jest piosenka ze specjalną dedykacją dla Emi <3
Chociaż jest też inna osoba, do której piosenka ta pasuje bardzo dobrze.
Ale to zostanie moją tajemnicą.

Moje przygotowania do świąt:
Nic nowego.
Zaczęłam tylko śpiewać świąteczne piosenki.
Do świąt zostało: 15 dni.
Oznaki świąt:
Wciąż brak śniegu.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

2 komentarze: