Etykiety

2015-12-17

BLOGMAS 8/2015

Ho ho ho,
Witam Was w kolejnym poście z serii Blogmas.
Bardzo się cieszę, że czytacie i komentujecie moje posty.
Dzisiejszy post będzie poświęcony mojej szkolnej firmie.
Pisałam o niej już TUTAJ.
Były to raczej ogólnikowe i jeszcze nie do końca potwierdzone informacje.
Nasza firma nazywa się Truskonasy Company.
Swoją działalność prowadzimy w szkole.
Zajmujemy się sprzedażą toreb ekologicznych z własnoręcznie wykonanymi nadrukami.
Oczywiście klienci sami wybierają nadruki.
Prowadzimy sprzedaż stacjonarną, czyli w szkole, jak i internetową.
Do sprzedaży internetowej zaliczamy wszystkich klientów z poza szkoły.
Sprzedajemy dwa rodzaje toreb:
  • białe - 18 zł
  • czarne - 20 zł
Zamówienia można składać przez napisanie maila do mnie lub na mail firmy.
Dane kontaktowe:

Na końcu tego posta znajdziecie zdjęcia gotowych toreb.

Piosenka na dzisiaj została wybrana przez Emilkę,
Prosiłam, żeby nie była to kolejna piosenka o miłości, ale niestety.
A może stety.
Dla niektórych w piosenkach liczy się melodia, a dla niektórych tekst.
Ja należę po części do obu tych grup.



Piosenka jest raczej wesoła.
Piosenka opowiada nam historię zakochanym chłopaku,
Chce on spędzić ferie świąteczne pod jemioła, zamiast na zabawie ze znajomymi.
Nigdy wcześniej nie słyszałam tej piosenki w radiu, czy innej rozgłośni.

Moje przygotowania do świąt:
Kupiłam sukienkę na Mikołajki klasowe.
Śpiewanie świątecznych piosenek.
Dałam już pierwszy prezent świąteczny - dla Adeli.
Do świąt zostało: 6 dni.
Oznaki świąt:
Opady deszczu.
Zapalam światełka świąteczne zawieszone na domu.
Czekam na Wasze odpowiedzi :)
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej i zapoznania się z produktami firmy
Truskonasy Company.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

2 komentarze:

  1. Patiii13:52

    Bardzo ładne obrazki.
    Gratuluję pomysłu.
    Świetna nazwa firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;)
    Zapraszamy na naszą stronę.

    OdpowiedzUsuń