Etykiety

2015-12-12

BLOGMAS 5/2015

Ho ho ho,
Witam Was w kolejnym poście z serii Blogmas.
Bardzo się cieszę, że czytacie i komentujecie moje posty.
Dzisiejszy post będzie poświęcony świątecznej pracy Pyssla.
Zastanawiałam się aż 10 minut nad tematem tego posta.
Ale tak jak zaczęłam robić prezenty dla dziewczyn, to wpadłam właśnie na ten pomysł.
Tym razem znowu jest to minionek, ale tym razem świąteczny.
Najzabawniejsze jest to, że powstał on w okresie Wielkanocy.
Wymiary: 5.5 cm x 10 cm
Cena: 2,5 zł
Piosenka na dzisiaj opowiada nam historię oczekiwania na ukochaną osobę,
która powraca do domu na święta.


W teledysku możemy zauważyć radość ze spędzania świąt w gronie najbliższych.
No i szybko wpada w ucho.
Może nie dla wszystkich, ale na pewno dla większości osób, które znam,
i które słyszały tę piosenkę.
Do opisu użyję jeszcze tylko dwóch słów: Magia świąt.

Moje przygotowania do świąt:
Pierwszy etap robienia prezentów dla Truskonasów już za mną.
Śpiewanie świątecznych piosenek.
Do świąt zostało: 11 dni.
Oznaki świąt:
Sąsiedzi ozdobili już choinkę.
Jutro będę robić kiełbasy na święta.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz