Etykiety

2015-12-11

BLOGMAS 4/2015

Ho ho ho,
Witam Was w kolejnym poście z serii Blogmas.
Bardzo się cieszę, że czytacie i komentujecie posty.
Ten post jest ze specjalną dedykacją dla Anety, no i reszty Truskonasów.
Dzisiejszy post będzie poświęcony mojemu uzależnieniu świątecznemu.
Tak ogólnie, to uwielbiam czekoladę.
Natomiast w okresie przedświątecznym moje pragnienie kakałka
jest większe niż w pozostałych częściach roku.
Nie korzystam na tym tylko ja.
Podgrzewam mleko od razu dla kota. :)
Piosenka na dzisiaj jest bardzo mocno związana ze świętami.


Dlaczego?
Bo jest to piosenka z reklamy Coca-Coli.
Piosenka ta opowiada o nadchodzących świętach.
Zostało nagranych też kilka wersji tej piosenki po polsku.
Najnowsza wersja jest w wykonaniu Margaret i finalistów The Voice of Poland 2015.
Według mnie ta wersja trochę za bardzo odbiega od oryginału, ale cóż...
Możecie ją wysłuchać TUTAJ.

Moje przygotowania do świąt:
Wymyślanie prezentów dla Truskonasów.
Śpiewanie świątecznych piosenek.
Do świąt zostało: 12 dni.
Oznaki świąt:
Opad deszczu, ale ze śniegiem, podobno.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

3 komentarze: