Etykiety

2015-12-02

Połowinki

Hej Kochani,
To jest post specjalny.
14 listopada odbyły się połowinki XI LO w Białymstoku.
Impreza była w Dworku Czarneckiego w Białymstoku.
Zaczęło się o 19, a raczej powinno, bo wszystko zaczęło się ogarniać dopiero o 20.
Większość piosenek było w stylu disco.
Była także piosenka Cheri Cheri Lady zespołu Modern Talking.
Zaczęłyśmy ( Truskonasy ) wtedy wariować,
bo to piosenka, której słuchaliśmy pewnego razu na matematyce.
Był konkurs taneczny na królową i króla balu.
Jedzenie było podobno złe;
ja nie jadłam, bo nic nie mogłam, oprócz 7 frytek.
Bardzo dobrze się bawiłam.
Teraz, jak wspominam niektóre sytuacje, to nie mogę przestać się śmiać.
A wszystko zawdzięczam Truskonasom, szczególnie Emi i Kasi.
Wszystko skończyło się około 3 w nocy.
A jeszcze przed imprezą siedziałam z Agatą u niej w mieszkaniu i słuchałyśmy muzyki.
To była bardzo długa noc.
Wydarzyło się wiele różnych rzeczy.
Niestety fotografowie nie dali z siebie wszystkiego.
Widać było, że robili dużo zdjęć, a wstawili tylko trochę.
Nie są też to zdjęcia cudownej jakości.
Ale z dobroci serca wstawię Wam tu jedno wspólne Truskonasów.
I może jeszcze jakieś dodatkowe.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

                                     


3 komentarze:

  1. Sanny07:40

    Ojejku jakie śliczne <3
    I wszystkie razem.
    A Aneta z partnerem na zdjęciu?
    Ładna para.
    Drugie zdjęcie chyba nie wyszło, bo Emilka słabo do siebie podobna, no chyba, że to nie Ona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzo :)
    To nasze pierwsze wspólne zdjęcie.
    Kolejne będzie mam nadzieję, że podczas wigilii klasowej ;)
    Większość osób twierdzi, że wszystkie zdjęcia wyszły inaczej niż trzeba.
    Niestety, ale to wina fotografów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:42

    Dalia zmieniła fryzurę?
    Ładnie jej teraz.

    OdpowiedzUsuń