Etykiety

2015-12-03

BLOGMAS 1/2015

Ho ho ho,
Witam Was w pierwszym poście z serii Blogmas.
Jestem podekscytowana. że tak dużo osób wyraziło chęć czytania tej serii u mnie na blogu.
Świąteczne wieści:
Piosenka na dzisiaj to klasyk wszechczasów, którego nie znać jest dziwną sytuacją:
Przy tej piosence nie można nie czuć zbliżających się świąt.
Moje przygotowania do świąt:
Na razie nic.
A nie, jednak już coś zrobiłam.
A mianowicie 2 prezenty dla Truskonasów.
Do świąt zostało: 20 dni.
Oznaki świąt:
Brak śniegu.
Święta bez śniegu, to nie to samo.

A jak to wygląda u Was?
Jak przygotowania i oznaki świąt?
Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

2 komentarze:

  1. Youknowme22:02

    U mnie też nie ma śniegu, temperatura dochodzi nawet do 9 stopni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, to pogoda przez cały rok była dziwna.

    OdpowiedzUsuń