Etykiety

2015-12-13

BLOGMAS 6/2015

Ho ho ho,
Witam Was w kolejnym poście z serii Blogmas.
Bardzo się cieszę, że czytacie i komentujecie moje posty.
Dzisiejszy post nie będzie poświęcony niczemu szczególnemu.
Takie jakby podsumowanie tygodnia, pierwszych blogmas'ów.
Teraz blogmas'y będą pojawiać się maksymalnie co 2 dni.
Mam jeszcze kilka pomysłów, a czasu jest coraz mniej,
tak więc trzeba trochę się skupić.
U mnie zostało 6 dni szkoły, a u Was?
Jakieś dwa-trzy tygodnie temu u mnie w szkole odbył się konkurs sudoku,
w którym wzięłam udział.
Osób było ponad 60.
Plansz do wypełnienia 6, a czasu tylko jedna lekcja.
Co się okazało?
Że przeszłam do finału, czyli jestem jedną z 10 osób.
( Hahaha, program Jeden z Dziesięciu )
Ja, która to wypełniła dwie plansze, z czego drugą źle.
Możecie sobie wyobrazić moją reakcję jak się dowiedziałam.
Śmiech to mało powiedziana reakcja.
To było naprawdę zabawne.
Piosenka na dzisiaj opowiada nam o szczęśliwych świętach,
o życzeniach, które się spełniają.


Piosenka jest bardzo radosna.
W teledysku możemy zauważyć radość ze spełnionych życzeń.
Nawiązuje ona trochę do wczorajszego posta, a w zasadzie to do piosenki.
Tam też dało/da się zauważyć świąteczną radość.
Większość piosenek, które Wam tu wrzucam, a nawet wszystkie,
są bardzo rzadko puszczane w radiach.
Jestem ciekawa dlaczego.
Może wiecie?

Moje przygotowania do świąt:
Drugi i trzeci etap robienia prezentów dla Truskonasów już za mną.
Śpiewanie świątecznych piosenek.
Do świąt zostało: 10 dni.
Oznaki świąt:
Dzisiaj padał śnieg; szkoda tylko, że były 2 stopnie na "+".
Sąsiedzi odpalili światełka na choince.
Zrobiłam już kiełbasy na święta.
Czekam na Wasze odpowiedzi :)
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

2 komentarze:

  1. To jest jedna z moich ulubionych piosenek świątecznych <3 jeśli ładnie poprosisz to Ci zaśpiewam na przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie Cię wysłucham <3

    OdpowiedzUsuń