Etykiety

2015-12-22

BLOGMAS 12/2015

Ho ho ho,
Witam Was w kolejnym poście z serii Blogmas.
Bardzo się cieszę, że czytacie i komentujecie moje posty.
Dzisiejszy post będzie poświęcony wigilii klasowej klasy 2H.
Nasze spotkanie było ustalone na godzinę 12.
Rozpoczęliśmy wspólną modlitwą, czytaniem fragmentu z Pisma Świętego
i rozdaniem opłatków, za co byłam odpowiedzialna ja.
Wychowawczyni złożyła całej klasie życzenia i zaczęliśmy dzielenie się opłatkiem.
Niektóre życzenia były cudowne.
Wszyscy byli tacy mili.
Prawie się popłakałam przy życzeniach.
Cieszę się, że mam takie osoby w klasie.
Po życzeniach w klasie udałam się z Emi do pana od matematyki.
Złożyłyśmy mu życzenia, które nie obyły się bez śmiechu.
Wróciłyśmy do naszej klasy i usiadłyśmy na swoich miejscach.
Po krótkiej chwili zaczęło się rozdawanie prezentów.
Ja byłam tak gdzieś w połowie.
Moje zadanie to było opowiedzenie kawału.
Sama sobie wybrałam to zadanie tak naprawdę.
Kawał był o sinusoidzie.
Jeżeli wiecie co to sinusoida, to zrozumiecie kawał.
Zdjęcie prezentu znajdziecie na końcu posta.
Mój prezent dostałam od Dalii.
Sprytna była, bo nie powiedziała wcześniej.
Jestem bardzo zadowolona ze swojego prezentu.
Drugi prezent dostałam od Anety.
Zdjęcie także znajdziecie pod spodem.
Jeszcze go nie rozpakowałam, ale wiem co jest w środku.
Po prostu szkoda mi zniszczyć to piękne opakowanie.
Może w przyszłości opowiem Wam o co chodzi z napisem po prawej stronie ;)
Niestety nie udało nam się zrobić wspólnego zdjęcia, bo na wspólnym zabrakło Kasi.
Wstawię Wam tu także moje zdjęcie z Adelą.
To był cudowny dzień.
Ciągle chodzi mi po głowie jedno życzenie.
Po prostu niesamowite.
PS. do wczorajszego posta:
Niestety utraciłam wszystkie pliki oprócz 40 piosenek, które i tak miałam na laptopie.

Piosenka na dzisiaj wybrała Aneta, chociaż o tym nie wie:


Piosenka przedstawia nam prośbę do św. Mikołaja.
Dziewczyna jest zakochana, i chce żeby jej wybranek przybył do niej na święta.
Teledysk jest bardzo radosny.

Moje przygotowania do świąt:
Zaczęłam robić świąteczne ozdoby na choinkę.
Choinka została już dzisiaj ścięta.
Śpiewanie świątecznych piosenek.
Do świąt zostało: 1 dzień.
Oznaki świąt:
Dzisiaj mamy pierwszy dzień zimy.
Zbliżamy się do końca blogmasów 2015.
A jak wyglądała wigilia klasowa u Was?
Czekam na Wasze komentarze :)
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo



4 komentarze:

  1. Gaja14:26

    Fajne zdjęcia, u mnie wigilii klasowej nie było, bo mam durną wychowawczynię

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.
    Niestety niektórzy wychowawcy nie tworzą ze swoimi uczniami szkolnej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:04

    Fajny pomysł na tanie i fajne zapakowanie prezentu. A o co chodzi z napisem po lewej i prawej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo.
    A z napisem jest tak:
    Po aktualizacji aplikacji Messenger można nadawać pseudonimy itd.
    Emilka pozmieniała nazwy w grupie Truskonasów, a ja do siebie dodałam Supergwiazda2015.
    A o co chodzi z Niki (Nicki) Plago?
    Hmmm, to skomplikowane.
    To miało być niespodzianką, że powstanie o tym post specjalny.
    Ale nie nastawiajcie się, że będzie on mega długi.
    Obiecałam to Truskonasom, więc go napiszę.

    OdpowiedzUsuń