Etykiety

2015-12-23

BLOGMAS 13/2015

Ho ho ho,
Witam Was w kolejnym poście z serii Blogmas.
Bardzo się cieszę, że czytacie i komentujecie moje posty.
Ten post jest ze specjalną dedykacją dla Dalii i Agaty,
ale nie zapominajmy o wszystkich Truskonasach.
Dzisiejszy post będzie poświęcony filmowi pt."Świąteczna gorączka".
W poniedziałek siedziałam z Dalią i podała właśnie taki pomysł.
Powiedziała też inne tytuły, ale nie oglądałam tamtych filmów.
Film Świąteczna gorączka jest jednym ze śmieszniejszych filmów świątecznych jakie widziałam.
Bardzo dobrą rolę gra w filmie Arnold Schwarzenegger.
Jest on zapracowanym biznesmenem, który w ostatniej chwili chce kupić dla syna Turbo-Mana.
Dochodzi do tego, że zostaje on właśnie Turbo-Manem na paradzie, lub czymś takim.
Bardzo lubię i polecam ten film.

Piosenka na dzisiaj została wybrana przez Agatę.


Była wstawiona już wersja oryginalna, ale Agata uwielbia tą,
więc nie mogłam jej tego zrobić i nie wstawić jej tutaj.
Jest ona po koreańsku, bo Agata ma świra na punkcie Korei,
a szczególnie na punkcie zespołu Big Bang.

Moje przygotowania do świąt:
Mam już ubraną choinkę w domu.
Zawiesiłam światełka w swoim pokoju.
Śpiewanie świątecznych piosenek.
Do świąt zostało: 0 dni.
Oznaki świąt:
Już jutro Wigilia.
To już przedostatni post z serii blogmasów 2015.
Czekam na Wasze komentarze :)
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

1 komentarz:

  1. Lightly14:29

    Fajna piosenka Agata, ale wole oryginalną wersję chociaż tutaj jest weselsza.

    OdpowiedzUsuń