Etykiety

2015-12-18

BLOGMAS 9/2015

Ho ho ho,
Witam Was w kolejnym poście z serii Blogmas.
Bardzo się cieszę, że czytacie i komentujecie moje posty.
Dzisiejszy post będzie poświęcony śpiewaniu kolęd.
Skąd ten pomysł?
Dzisiaj na religii mieliśmy próbę przed wigilią klasową i śpiewaliśmy kolędy.
Śpiewanie kolęd w Polsce jest piękną tradycją.
Przybliża nas to do długo wyczekiwanych świąt.
W ostatnim czasie spotkałam się z kilkoma różnymi stwierdzeniami na temat śpiewania kolęd.
Oto najlepsze z nich:

  • Śpiewanie kolęd jest narzucane przez kościół.
  • Kolędy są bardzo smutne.
  • Śpiewam kolędy przez cały rok.
Wszystkie te zdania usłyszałam czekając na przystanku lub w autobusie.
Po niektórych się po prostu śmiałam.
Niektórzy ludzie powinni się zastanawiać nad tym, co mówią.
Pani, która powiedziała: Kolędy są bardzo smutne bardzo mnie zaciekawiła.
Jakoś nie zauważyłam, żeby kolędy były smutne.
Przecież śpiewamy o narodzeniu Chrystusa itd.
Tak, to z pewnością bardzo smutne...
Natomiast pani, która powiedziała: Śpiewam kolędy przez cały rok, rozbawiła mnie.
No heloł, ludzie! Kolędy śpiewa się w okresie świąt Bożego Narodzenia.
Gratuluję tej pani.

Piosenka na dzisiaj została wybrana przez Anetę,
Nie jest to tym razem piosenka świąteczna.



Umieściłam ją na swojej liście, ponieważ akurat w tamtym czasie bardzo ją lubiłam.
Piosenka jest wesoła.
Opowiada nam historię dziewczyny, która chce zostać zapamiętaną,
Mi w tej piosence podoba się m.in. refren, któy jest śpiewany wolno, a zaraz potem szybko.
Lubię takie zmiany w piosenkach.

Moje przygotowania do świąt:
Jutro zacznę robić świąteczne porządki w swoim pokoju.
Śpiewanie świątecznych piosenek.
Do świąt zostało: 5 dni.
Oznaki świąt:
Mgła przez cały dzień.
Temperatura utrzymuje się na poziomie 7-10 stopni.
Powoli zbliżamy się do końca blogmasów 2015.
Czekam na Wasze komentarze :)
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz