Etykiety

2015-12-15

BLOGMAS 7/2015

Ho ho ho,
Witam Was w kolejnym poście z serii Blogmas.
Bardzo się cieszę, że czytacie i komentujecie moje posty.
Dzisiejszy post będzie poświęcony ozdobom w miejscach publicznych.
Osobiście uważam, że wieszanie bombek na początku listopada to przesada.
W niektórych przypadkach jest to nawet przerażające.
Przez takie zachowania zanika magia świąt.
Ludzie się już przyzwyczajają i święta nie są wyjątkowym czasem.
U mnie, czyli w Zabłudowie, w poniedziałek została ubrana choinka w centrum.
Uważam, że taka odległość od świąt jest już dobra do ozdabiania miast i wsi.
Piosenka na dzisiaj została wybrana przez Truskonasy,
dlatego to nie moja wina, że znowu jest o miłości.


Piosenka jest bardzo radosna.
Tak się niestety tylko wydaje.
Piosenka opowiada nam historię zakochanej dziewczyny,
która poprzednie święta spędziła ze swoim chłopakiem/partnerem/jakimś facetem,
a w te święta jest sama.
Osobiście znam podobny przypadek, ale nie jest on związany ze świętami.
W święta wszyscy ludzie powinni być szczęśliwi.
Święta to piękny czas; czas radości i magii.
Nigdy nie słyszałam tej piosenki w radiu, czy innej rozgłośni.
Ostatnio zauważyłam, że częściej są puszczane smutne i "niemelodyjne" piosenki,
czyli takie, których nie słucha się dobrze.

Moje przygotowania do świąt:
Jutro idę z Truskonasami po prezenty na Mikołajki.
Śpiewanie świątecznych piosenek.
Do świąt zostało: 8 dni.
Oznaki świąt:
Brak opadów śniegu, chociaż były zapowiadane w pogodzie.
Sąsiedzi mają cały czas odpalone światełka na choince.
Czekam na Wasze odpowiedzi :)
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

2 komentarze:

  1. Kostia16:10

    Już na początku listopada?
    Ludzie, przecież to jakieś szaleństwo.
    U mnie w zachodniopomorskim to pod koniec listopada zaczęło się takie strojenie miasta.
    Ledwo znikną znicze i już choinki.
    LOL

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety niektórzy ludzie czują święta trochę za wcześnie.

    OdpowiedzUsuń