Etykiety

2018-07-31

Kiedy gorączka mną zawładnęła...

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Tak, wiem. Znowu nawaliłam.
Kiedy skończył się obóz i wróciłam do domu, zaatakowało mnie przeziębienie z gorączką.
To była przełomowa gorączka, bo w trakcie jej trwania oglądałam Flinstonów i Gumisie.
I wiecie co? Flinstonowie mają normalne samochody! Nie musieli pedałować.
Potem naszło mnie na układanie puzzli, i przez półtorej tygodnia układałam kolejne obrazki.
Teraz mam dwudniową przerwę, bo szkoda mi rozwalić obrazek, który układałam 4 dni.
W następnym poście (JUTRO) wrzucę Wam dotychczas ułożone puzzelki.
Zauważyłam też, że ostatnio największe zainteresowanie jest wśród postów z serii Pyssla.
Postaram się coś niedługo tam dorzucić. Tym razem coś bardziej praktycznego.
Na koniec krótkie ogłoszenie: Oddam trzy kotki.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

1 komentarz: