Etykiety

2020-03-09

Małymi kroczkami

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Został już niespełna tydzień do jednego z najlepszych dni w roku.
14.03.2020 Dzień Liczby π / π-day
Tak, moja choroba π nie minęła.
Można śmiałą powiedzieć, że jeszcze bardziej się pogłębiła.
Były zastoje, upadki, niepamięć.
Ale jeżeli czegoś się chce, to robi się wszystko, żeby to się udało.
I tak po prawie roku bez powtarzania tego ciągu cyfr powróciłam.
No dobra, powracam.
Już mam tylko wątpliwości w dwóch miejscach, coś koło 230 miejsca po przecinku.
Do soboty będzie idealnie.
Jeżeli doczekam się konkursu, to mam nadzieję, że pokażę wszystko co umiem.
Czy ktoś z Was też już czatuje?
Ja już nie mogę się doczekać :)
A teraz idę ćwiczyć.
Już niedługo z jajka wykluje się kurczaczek.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz