Etykiety

2018-04-17

Zaległości

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Na początku: mam usprawiedliwienie na swoją nieobecność.
Życie studenta jest do dupy, szczególnie dziś, bo miałam 2 prace pisemne, a trzecia za 15 minut.
Kilka razy nawet myślałam, że napisałam jakiś post, ale no właśnie, myślałam.
We czwartek był Światowy Dzień Czekolady.
Kilka razy pamiętałam, żeby Wam o tym napisać, ale akurat byłam zajęta i nie miałam nawet możliwości zapamiętania tego.
W weekend nie miałam czasu na naukę (serio).
Do tego dochodzi ładna pogoda (nareszcie).
Czasami te słońce jest dobijające.
Takie nagłe zmiany pogody źle na mnie wpływają, i nie tylko na mnie.
Ale przynajmniej mogłam posadzić roślinki, i nie muszę martwić się o ich naświetlanie.
Już niedługo założę plantację rzodkiewki, bo na razie tylko ona kwitnie.
Ostatnio się dowiedziałam, że jest takie coś jak grill jednorazowy.
Nawet obejrzałam filmik na ten temat na YouTube.
Może w przyszłym miesiącu wypróbuję ten wynalazek, jak tylko namierzę w jakimś sklepie.
Dziwię się, że studenci, którzy urządzają sobie grille na kampusie nie korzystają z takich jednorazowych. Nie mieliby trudności z przenoszeniem wszystkiego.
+ Ciekawostka!
Codziennie słychać śmieciarkę. Dlaczego?
Bo w koszach są głównie butelki.
+ Uwaga!
Może ktoś będzie chciał małego kotka?
Moja kotka w maju powiększy mi ilość mieszkańców w domu.
Dziękuję, że jesteście.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz