Etykiety

2018-04-28

Kiedy kot jest mądrzejszy niż wszyscy pozostali

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Zaczynamy Majówkę!
Część się cieszy, bo odpoczbie od szkoły/uczelni/pracy.
Inni są szczęśliwymi maturzystami, którzy skończyli wczoraj naukę, ale teraz czeka ich matura.
Zamierzacie się dużo uczyć?
Teraz już czas będzie płynął szybciej.
Ja nadal nie mogę uwierzyć, że rok temu skończyłam liceum.
Już prawie skończyłam pierwszy rok studiów (oby się udało).
Trzymam za Wasze matury mocno kciuki.
Oby zadania były nietrudne, temat rozprawki banalny i płyta na angielskim się nie zacięła.
+ Jak najlepszych wyników.
Wracając do długiego weekendu: zapowiada się ładna pogoda.
Wykorzystajmy to bardzo dobrze, nie siedźmy w domach.
Czas na śmieszną historię:
Wczoraj mało co nie dostałam zawału.
Moja kotka umie otwierać drzwi wychodzące na ganek.
Wczoraj o 23 usłyszałam, że je otworzyła.
Zazwyczaj zamykamy je na klucz, widocznie ktoś zapomniał.
Po kilku minutach usłyszałam otwierające się drzwi na podwórko.
Szybko wstałam i pobiegłam sprawdzić, czy uciekła.
Byłam już gotowa by ją złapać.
No i poleciałam z wrzaskiem, a się okazało, że to mój starszy brat wyszedł na chwilę.
Gdyby nie to, że zostawił prezent dla taty w garażu, spałabym spokojnie.
Przynajmniej jestem czujna. I zamykam wszystkie drzwi na klucze...
Planowany termin porodu kociaków: najbliższy weekend.
Nie mogę się już doczekać kociej inwazji.
Jeżeli chcielibyście kotka, proszę o kontakt.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz