Etykiety

2018-06-15

Egzaminy, jedzenie i elektronika

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Oficjalnie ogłaszam, że zakończył się najgorszy tydzień sesyjny w moim życiu.
No dobra, sesja się jeszcze nie zaczęła. I zaraz mam ostatni egzamin. Szósty w tym tygodniu.
Mam nadzieję, że zdążę napisać ten post wcześniej, żeby nie musieć tego zmieniać.
Wczoraj miałam "zerówkę" z fizyki. Zdałam.
Powiedzcie mi jak to możliwe, bo moi rodzice na swoich studiach polegli na fizyce...
Na pewno jestem adoptowana.
W poniedziałek, jadąc z tatą do Warszawy, praktycznie całą drogę uczyłam się chemii, a raczej robiłam jedno zadanie.
Byłam dopuszczona do dopytki, na której pani doktor miała dać mój egzamin i do wyboru jedno źle zrobione zadanie.
I tak było. W dodatku wybrałam chyba najgorsze zadanie, bo były tam wzory kwasów, których nazwy musiałam się doszukiwać po angielsku.
Nawet nie wiecie jaka byłam szczęśliwa, gdy to zaliczyłam.
Szkoda, że nie ze wszystkich egzaminów na wyniki nie trzeba długo czekać.
Czy wiecie co dzisiaj będzie?
Rozpoczynaj się GLUTEN FREE EXPO IV
Będziecie? Ja tak, i dzisiaj, i jutro. Tylko nie wiem w jakich godzinach, i czy wogólę tam dotrę, bo jednak moja orientacja w Warszawie opiera się na Pałacu Kultury i Nauki...
Polecam Wam to wydarzenie, szczególnie bezglutenowcom. Można zrobić całkiem niezłe zapasy żywności, nawet z "próbek".
Targi są ogólnodostępne, wejście jest bezpłatne, można wykonać niektóre badania (free) i spotkać ciekawe osobistości.
Polecam!
I ostatnia sprawa: Planuję w najbliższym czasie kupić telefon.
Xiaomi mi odpowiada, więc zostanę przy tej firmie. Gorzej jest z wyborem modelu.
Może znacie coś godnego polecenia?
Tak czy inaczej, niedługo pojawi się mały "unboxing".
No i zdążyłam napisać post. Egzamin mam za 80 minut :)
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz