Etykiety

2019-07-30

Raz w roku

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Czy jest coś, co łączy wszystkie lata?
Tak, Dzień Sernika.
Przez trzy ostatnie lata pisałam co najmniej jeden post o serniku, więc oto jestem po raz czwarty.
Niestety, tym razem się nie przygotowałam.
Kompletnie ten dzień wypadł mi z głowy, a nawet gdybym wiedziała, że to dzisiaj, to wątpię w jakiekolwiek przygotowania.
Może gdybym wychodziła z pracy normalnie po 7 godzinach, a nie za każdym razem po dodatkowych dwóch czy trzech...
Dokładnie, w pracy nie jest tak kolorowo jak na początku, w czasie szkolenia.
O dzisiejszym święcie dowiedziałam się z radia. Dobre i to.
Już postanowiłam, że odrobię to święto w weekend, gdy tylko dotrę do domu.
Bo przecież taki dzień jest tylko jeden i trzeba go uczcić.
A Wy pamiętaliście?
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz