Etykiety

2019-12-28

Blogmas #6/2019

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Postanowiłam kontynuować świąteczną serię aż do końca roku.
Dzisiaj zapraszam Was na małe co nieco o filmie.
Kto z Was nie widział reklamy filmu "Last Christmas"?
No właśnie, było głośno.
Tak się złożyło, że wybrałam się z koleżankami do kina, akurat w dzień premiery.
Jedyne co wcześniej o nim wiedziałam, to że jest to komedia romantyczna.
Totalny bullshit!
Było w tym tyle komedii romantycznej, co w filmie "Forest Gump" horroru.
W mojej ocenie to dramat.
Na szczęście była znana wszystkim piosenka zespołu Wham, bo gdyby nie to, to nawet bym o tym nie napisała.
Różne wersje, wykonania, ale ciągle jedna i ta sama piosenka.
No dobra, Emilia Clarke też wypadła całkiem dobrze.
Jestem ciekawa, czy po premierze ktoś zmienił jakikolwiek z opisów filmu.
Ale temat świąt był, tego się nie da zaprzeczyć.
Nie jest to najgorszy film jaki widziałam, jednak spodziewałam się czegoś innego.
Widzieliście? Co sądzicie?
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz