Etykiety

2019-12-31

Koniec 2019

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Jednocześnie jest to już ostatni wpis w 2019 roku.
Całkiem szybko minął, dużo się działo.
Mogliście to wywnioskować z rzadko pojawiających się postów.
W ciągu całego roku było ich zaledwie 29.
Najpopularniejszymi zostały te z serii Pyssla.
Zauważyłam bardzo duży skok w porównaniu z poprzednimi latami.
Pomimo mojej większej nieobecności, Wasze odwiedziny odnotowano codziennie.
Łącznie odwiedziliście mnie 4342 razy.
Cieszę się, że wśród moich wpisów znalazły się takie, które Wam pomogły.
Miło jest czasami wejść w statystyki i zobaczyć, że szukaliście czegoś konkretnego i tak się tu znaleźliście.
To tyle blogowych spraw.
A z takich innych rzeczy (jako że czasami piszę, by później do czegoś wrócić), w ciągu całego roku to były główniejsze wydarzenia:

  • pisanie codziennych karteczek (wesołych, smutnych, dobrych i złych) - pod koniec roku 2018 znalazłam takie karteczki z chyba 2015 i postanowiłam, że po raz kolejny uwiecznię swój cały rok
  • zbieranie nakrętek i zawleczek z Tymbarka - na początku roku kupowałam całe zgrzewki soków, dostawałam od koleżanek, a nawet zabierałam z domu (całą kolekcją pochwalę się w przyszłym roku)
  • królik Aureus - kupiony 22.02, zmarł 18.03, mimo iż był ze mną krótko, to było to dla mnie (i mojej mamy, u której zmarł na rękach) ciężkie przeżycie; wyprawiliśmy mu nawet rodzinny pogrzeb
  • 23.03 poznałam mojego chłopaka, i nie sądziłam, że wszystko może zacząć się od żartu
  • na wakacje zostałam w Warszawie żeby pracować, praca w pizzerii była moją pierwszą
  • we wrześniu dostałam niespodziewany telefon w sprawie korepetycji, chociaż myślałam, że już nigdzie nie ma moich ogłoszeń
  • przyznano mi pokój w lepszym akademiku, teraz mam w segmencie koleżankę 
  • na koniec września dostałam kontuzji w pracy i do końca roku byłam na zwolnieniu lekarskim
  • z marną szansą powrotu do pracy, dostałam propozycję innej - zgodziłam się
  • królik Pasztet - kupiony 16.10, żyje po dziś dzień
A jak Wam minął ten rok?
Na przyszły życzę pomyślności, dążenia do wyznaczonych celów, zdrowia i szczęścia.
Reszta przyjdzie w pakiecie ;)
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz