Etykiety

2020-04-11

Święta w czasach zarazy

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Długo mnie tu nie było.
Wydaje się, że teraz ludzie mają dużo czasu, a jednak gdzieś upływa.
A to zdalna nauka, a to praca, a to domowe roboty.
Jakby tego było mało, ostatnio zepsuł mi się laptop, potem dwa dni walczyłam z nowym, a okazało się, że mam zły sterownik grafiki.
Nie mogło być tak pięknie.
We wtorek, po raz pierwszy od miesiąca wyszłam z domu.
Moja mama trzyma mnie w domu jak więźnia.
Nawet mój starszy brat nie przyjedzie na święta.
Szkoda, ale jednak zrozumiałe - jestem w grupie ryzyka.
Ostatnio myślałam o tym, że każde pokolenie przeżywa jakieś ciężkie czasy.
I teraz, młodzi ludzie, jest czas na nas.
Pokonamy to, jeśli zostaniemy w domu i nie będziemy narażać innych i siebie.
Jak Wam mija czas na kwarantannie?
Może macie jakieś zaległości? To jest czas na ich wykonanie.
Jednak nie teraz.
Teraz jest czas, na w miarę możliwości rodzinne święta.
To radosny czas, bardzo, więc pomimo pandemii 👑-wirusa, starajmy się przeżyć te święta pozytywnie.
Życzę Wam radości, odkrycia nowych siebie i zdrowia ❤️
Chrystus zmartwychwstał!
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz