Etykiety

2014-06-30

Laptop

Hej wszystkim. Dziękuję za odwiedziny. Chciałam się Wam czymś pochwalić, a mianowicie kupnem laptopa. W końcu udało mi się na niego uzbierać. Jest to Asus x401a, kolor czarny. Brat mi go ( laptopa) znalazł i spełniał wszystkie moje wymagania, oprócz koloru. Ma 14" i wyspową klawiaturę. Przyniósł go kurier dzisiaj o 16:10 - DOPIERO. Z tego też powodu, to jest JUŻ ostatni post pisany na klawiaturze w telefonie. Nawet nie wkurza mnie brak wejścia na CD. Ogólne wrażenie: cudowny. Bardzo mi się podoba jego styl. Pomimo iż ma 14" to nie jest taki wielki, co bardzo mnie zadowala. Narazie udało mi się sprawdzić tylko Fejsa, bo mój brat robi mi aktualizację i komputer musi być wyłączony. Ale cóż, jeden dzień nikogo nie zbawi. Pierwszy raz miałam dzisiaj do czynienia z Windows 8 i powiem, że nie jest ciężki w obsłudze jak mówią inni ludzie. Jutro postaram się Wam przesłać fotki mojego cudeńka wraz ze wszystkimi dodatkami ;)
I już od jutra będę zamieszczać moje prace wraz z opisem i ceną.
Więcej info o moim laptopie ( nazwałam go Bączek) jeszcze w tym tygodniu. Zapraszam do czytania mojego bloga i komentowania. Możecie także pisać do mnie z pomysłami na nowe posty.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
Do jutra
Zozolek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz