Etykiety

2014-06-28

Nareszcie

W końcu są wakacje. Bardzo się cieszę. Wpadłam wczoraj na pewien pomysł. Jako że zajmuję się "sztuką domową", postanowiłam, że będę umieszczać zdjęcia moich prac z ceną, jaką oferuję. Jeżeli komuś się spodobają, będzie można do mnie napisać na adres: zosiaminasz@gmail.com i zapytać, czy dana praca znajduje się w moim magazynie. Prace nie są za duże, chociaż takie też są, ale świetnie nadają się na prezent dla bliskiej osoby. Fotki z opisem i ceną będę wrzucać od 1 lipca 2014r. Będzie możliwość złożenia zamówienia +0,5zł. Mam nadzieję, że ktoś będzie zainteresowany kupnem moich prac. Byłoby mi niezmiernie miło, gdybym miała stałych klientów ( zniżka dla stałych klientów -10%). Czekam na Wasze pytania i pomysły.
POZDRAWIAM
Zozolek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz