Etykiety

2014-06-26

WAKACJE

Już jutro będzie dzień oczekiwany przez bardzo długi czas - ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO. Ja, tak szczerze, cieszę się, że skończę wreszcie gimnazjum i pójdę do szkoły średniej, poważniej nawet nazwa brzmi ;)  Ale dobra, o tym pisałam już trochę w poprzednich postach.
OCENY: Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona. Na 18 ocen, aż 9 z nich to 6. Mam także tylko dwie 4, a reszta ocenek to 5.
ŚREDNIA: Nie narzekam. Nie jestem pierwsza ani ostatnia z klasy. Nie uważam się także za kujona. Będę miała czerwony pasek, no bo jak ze średnią 5,39 można go nie mieć.
ZACHOWANIE: Nie ździwiło mnie nawet, kiedy dowiedziałam się, że będę miała zachowanie wzorowe na koniec. Reprezentowałam szkołę poprzez "noszenie" sztandaru, nie obrażałam nauczycieli ( przynajmniej nie publicznie) i nigdy się nie spóźniłam.
EGZAMINY: Cieszę się ze swoich wyników. Najlepiej poszła mi część z języka obcego - 93%. A najgorzej zaś część przyrodnicza - tylko 61%. Ogółem wszystkich punktów ( z egzaminu, ocen i działalności) mam 145. Bardzo się cieszę.
OGÓLNIE: Moją wychowawczynią jest ( jeszcze jeden dzień) pani od języka polskiego. Bardzo przykładała się do lekcji. Pomagała nam w ciężkich sytuacjach, pozwalała nam poprawiać sprawdzian 3 razy. To jest najlepsza nauczycielka jaką mogłam spotkać w swoim życiu.
A jak z waszymi ocenami, średnimi i zachowaniem? Jesteście zadowoleni?
Piszcie, komentujcie i polecajcie znajomym.
Będę starała się więcej i częściej zaglądać tu i pisać.
Siemanko i miłych wakacji. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz