Etykiety

2015-07-07

Kasia

Kasia - Kasia

  • jest Truskonasem
  • jest szaloną osobą
  • lubi malować paznokcie
  • lubi wafle ryżowe
  • lubi mnie denerwować
  • powiedziała, że wyciśnie kiedyś 100 kg
  • lubi się śmiać ze mnie
  • "chodziła" ze mną na gimnastykę korekcyjną
  • kocha swojego psa
  • lubi kolorowe karteczki
  • nie lubi tańczyć
  • bardzo kocha swojego młodszego brata
  • pierwsze wrażenie: spokojna, miła, koleżeńska, sympatyczna
  • kojarzy mi się z osłem ze "Shreka"
  • najlepsze wspomnienie (na razie): płakanie ze śmiechu na w-fie

2 komentarze:

  1. Patiii19:11

    Hej,
    Kasiu, masz bardzo ładne włosy i oczy.
    Zozo - fajna seria.
    Pozdrawiam
    Patiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Patiii,
      Bardzo mi miło, że znowu Cię tu widzę.
      Dziękuję za komentarz.
      Pozdrawiam
      Zozo

      Usuń