Etykiety

2015-07-11

Na bieżąco

Hej Misiaki,
Dzisiaj będzie już normalny post.
Normalny z nienormalnych.
Jak Wam mijają Wakacje?
Pogoda coś się popsuła.
Mam nadzieję, że tylko u mnie,
chociaż słuchając radia, dowiedziałam się,
że na całej wschodniej granicy ma dzisiaj padać.
Chyba zmokniemy.
Niestety.
Mam smutą wiadomość w ten nie najgorętszy dzień.
Otóż: w poniedziałek wyjeżdżam na 2 tygodnie nad jeziorko.
Nie wiem, czy będę miała jak napisać chociaż jednego posta.
Ostatnio były tam problemy z Internetem.
Jak będę miała możliwość bardzo szybkiego skorzystania z Internetu,
to będę wysyłać tylko zdjęcia z jakimś dopiskiem.
Jeszcze zobaczymy jak będzie.
A tak z innej beczki:
Mam nadzieję, że gimnazjaliści dostali się do wymarzonych szkół średnich,
a maturzyści zdali bardzo dobrze maturę.
Ja pragnę tylko ogłosić, że dostałam promocję do drugiej klasy.
Jeeeej.
Wszyscy zdaliście?
Z dobrymi ocenami?
Jak tak, to dobrze.
Dla Was ten rok szkolny też minął tak szybko?
Aż się zdziwiłam, że to już wakacje.
Ale to dobrze.
Wakacji nigdy za wiele.
W razie jakichkolwiek pytań, zapraszam do komentowania lub pisania.
Dziękuję za odwiedziny.
No i oczywiście za komentarze.
Odwiedzajcie, komentujcie i polecajcie, jeżeli warto.
A ja idę wyciągnąć chleb z piekarnika.
Życzę Wam miłych i gorących wakacji.
Pozdrawiam
Zozo

6 komentarzy:

  1. Patiii10:40

    Hejka.
    Uważam, że z tymi zdjęciami, to bardzo dobry pomysł.
    A tak z innej beczki:
    Zdałam i dostałam się do wymarzonej szkoły.
    Mam do Ciebie kilka pytań związanych ze szkołą średnią.
    Jeśli się zgodzisz.
    Dzięki i miłych wakacji.
    Pozderki
    Patiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Patiii,
      Bardzo się cieszę z Twojego sukcesu.
      Chętnie odpowiem na Twoje pytania.
      Jeśli tylko będę potrafiła. :)
      Pozdrawiam
      Zozo

      Usuń
    2. Patiii21:35

      Pytania:
      1. Na jakim jesteś profilu?
      2. Czy miałaś dużo nauki w pierwszej klasie?
      3. Miałaś plecak, czy torbę?
      4. Czy na początku się bałaś?

      Usuń
    3. Odpowiedzi:
      1. Profil ekonomiczny - matematyka, angielski, geografia.
      2. Nauki było sporo. W gimnazjum uczyłam się tylko w drugim półroczu 3 klasy. Spora różnica, gdy trzeba praktycznie codziennie.
      3. Plecak, gdyż moje ramiona nie wytrzymałyby tego ciężaru. W tym roku będę miała już torbę.
      4. Tak. Miałam dużo obaw. Po jakimś czasie zupełnie zniknęły.

      Usuń
  2. Cytrusek11:46

    Witaj,
    Niedawno znalazłam Twojego bloga.
    W pewnym sensie pomogłaś mi w pewnej sprawie.
    Dzięki
    Ja również myślę, że czas szybko zleciał w tym roku szkolnym.
    Podoba mi się ta seria - Friendsy.
    Wszystko jest fajne.
    Super blog.
    Pzdr
    C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Cytrusku,
      Cieszę się, że mogłam pomóc.
      Dziękuję.
      Życzę miłych wakacji.
      Pozdrawiam
      Zozo

      Usuń