Etykiety

2015-07-31

Torba do szkoły

Hej Misiaki,
Na początek kilka podstawowych informacji:
Patiii napisała do mnie, żebym zrobiła post o mojej torbie do szkoły.
Uznałam, że to dobry pomysł.
Może akurat pomogę komuś w wyborze.
Idę teraz do drugiej klasy liceum.
W pierwszej klasie miałam bardzo dużo książek i chodziłam z plecakiem.
Teraz będę miała mniej przedmiotów, a za razem mniej książek.
Dlatego też postanowiłam kupić torbę, aby plecak się nie przemęczał.
Uważam, że chodzenie z plecakiem, w którym są 3 zeszyty to przesada.
To był kolejny powód do kupienia torby.
Chciałam, żeby była koloru czarnego.
I taka jest. 
Musiała mieścić format A4. 
I mieści. 
Nie chciałam wydać na nią zbyt dużo pieniędzy. 
I nie wydałam. 
Kupiłam ją przez Allegro za około 75 złotych.
Jest bardzo ładna.
Materiał jest usztywniany.
Pozłacane dodatki dodają elegancji.
Według mnie pasek na ramię jest za cienki.
Wszystkiego mieć nie można.
Najwyżej dokupię łańcuch, który wytrzyma każdy ciężar.
Czytałam, że polecają ją blogerki.
To ja też dołączam.
Firma: MANZANA
Wymiary:
Wysokość bez rączek - 27 cm
Szerokość na górze - 37 cm
Szerokość dna - 12 cm
Więcej znajdziecie na stronie firmy:
https://manzana.istore.pl/pl/bestseller-sztywna-torebka-kuferek-trapez-czarna.html
Ode mnie to już wszystko.
Mam nadzieję, że Wam się podoba.
Dziękuję Wam, że jesteście ze mną.
Szczególnie moim Truskonaskom i Patiii.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

11 komentarzy:

  1. Lola11:33

    Hej. Bardzo ładna torebka. Właśnie mam zamiar kupować torbę i jeszcze się nie zdecydowałam.
    Pozdrowionka
    Lola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      Dziękuję bardzo.
      Ja swojej torebki szukałam 2 dni.
      Trzeba po prostu wiedzieć, czego się szuka. :)
      Pozdrawiam
      Zozo

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hej,
      Dziękuję bardzo Kasiu.
      <3 <3 <3
      Pozdrawiam
      Zozo

      Usuń
    2. Też Cie kocham i czekam na post!♥

      Usuń
    3. Ok.
      Dzisiaj pojawi się post specjalnie dla Ciebie. ♥
      Zozo

      Usuń
  3. Bardzo ładna torebka i z pewnością będzie bardzo pojemna. Sama szukam czegoś podobnego, ale jeszcze nie wiem, co kupię dla córki do szkoły. Na szczęście to ten etap szkoły, gdzie nie zawsze potrzebne są podręczniki i czasem można zostawić je w szafce w szkole, więc torebka będzie tutaj wystarczająca. Z jakiego sklepu jest Twoja torebka? Polecasz ją po czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba jest z firmy Manzana. Po dosyć długim i częstym jej noszeniu mogę ją śmiało polecić. Jedyny minus to jej lekkie przekrzywienie, co jest wynikiem noszenia na długim pasku.

      Usuń
  4. Anonimowy04:36

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak średnio mi się podoba, mało ,,szkolna" i nie pasuje do młodej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń