Etykiety

2015-09-13

Problemy

Hej Kochani,
Nie będzie to długi post, ponieważ jest mi ciężko nawet pisać.
Jak wiecie, mam małego kotka.
Od ponad tygodnia drapie się po szyi i łapkach.
Byłam z nim u weterynarza, który powiedział, że to grzybica.
No niestety.
U mnie w poniedziałek na lewej ręce pojawiła się mała czerwona plamka.
We środę było ich już ponad 10.
Pojawiły się na rękach, szyi i kilka na  lewej nodze.
W czwartek pojechałam do lekarza rodzinnego.
Lekarka powiedziała, że to grypa skóry.
Na wszelki wypadek dała skierowanie do dermatologa.
Więc w piątek po lekcjach pojechałam do dermatologa.
Ta lekarka powiedziała, że to na pewno nie grypa skóry.
Możliwe, że to coś z grzybami, na dodatek od kota.
Dzisiaj mam już tych plamek ok. 45 na rękach, szyi i nogach.
Mają średnicę około 1,5 cm i bardzo swędzą.
Średnim tempem rosną.
Mają czerwonawą obwódkę i jaśniejszy środek.
Może ktoś wie, co to może być?
Nie wygląda to pięknie.
Nawet maść nie pomaga na to swędzenie.
Jeżeli coś wiecie na ten temat, bardzo proszę o pomoc.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

2 komentarze:

  1. Pomocna13:18

    Witaj,
    W mojej bliskiej rodzinie był bardzo podobny przypadek, albo nawet taki sam.
    Była to grzybica odzwierzęca.
    Mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz.
    Niestety, nie zejdzie to zbyt szybko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Pomocna,
      Bardzo dziękuję Ci za Twoją opinię.
      Na początku lekarka mówiła, że to właśnie grzybica odzwierzęca.
      Niestety w badaniach wyszło, że to gronkowiec złocisty.
      Dostałam antybiotyk w maści, ale nie chce działać.
      Możliwe, że będę musiała odwiedzić szpital...
      Jeżeli ktoś wie coś więcej - bardzo proszę o porady.
      Pozdrawiam
      Zozo

      Usuń