Etykiety

2016-01-15

Pomysł

Hej Kochani,
Zapraszam Was na szybki post.
Wpadł mi do głowy pewien pomysł.
Pomyślałam, że jak nie mam zbyt dużo czasu, żeby Wam coś napisać,
to będę wstawiać piosenki lub takie coś.
Zastanawiałam się nad tym tydzień, ale jeszcze nie mam pomysłu jak to nazywać,
i czy utworzyć nową etykietę specjalnie do tego.
To mogłoby mi też pomóc, ponieważ czasami pamiętam jakiś tytuł przez dosłownie chwilę.
A tutaj mogłabym sobie przypomnieć i przesłuchać fajne nutki.
Myślałam, żeby to było coś w rodzaju "piosenki dnia".
Ale nie o to dokładnie mi chodzi.
Jeśli macie jakieś pomysły odnośnie tego, to piszcie w komentarzach.
Przemyślę to jeszcze kilka razy ;)
Życzę Wam miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

4 komentarze:

  1. Martyna19:32

    Możesz w tytułach pisać poprostu tytuł piosenki a etykieta to np. Na nudę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daria19:38

    Tytuł to tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patiii19:39

    W tytule może być data, albo jak dziewczyny wyżej - tytuł piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sara22:55

    Etykiety:
    Muzycznie
    Na humor

    OdpowiedzUsuń