Etykiety

2016-02-09

Pizza + Ostatki

Hej Kochani,
Witam Was już po zakończeniu moich ferii.
Niestety szybko minęły.
To nie oznacza, że mam zły humor.
Otóż dzisiaj znowu mamy święto, a raczej:
Międzynarodowy Dzień Pizzy.
Z tej okazji, w pizzeriach są organizowane różnego rodzaju promocje, akcje.
Ja słyszałam, że w Białymstoku gdzieś jest pizza -20%.
To tak jakbyśmy zamówili 5 pizz i szóstą dostali gratis ;)
Ja dzisiaj nie miałam jak świętować, ale mam nadzieję, że Wy skorzystaliście.
Dzisiaj także są Ostatki.
Co to oznacza?
Ostatni dzień zabaw.
U mnie w szkole był dzień przebierańców.
Dzięki temu przepadło nam około 30 minut matematyki.
Upsss.
Życzę Wam miłego dnia.
Bawcie się do północy, chyba że tak jak ja macie jutro na 8:00 i musicie wstać o 6:00.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz