Etykiety

2016-02-03

Pytania

Hej Kochani,
Oglądałam właśnie filmiki na YouTube i wpadł mi do głowy świetny pomysł.
Ja myślę, że jest świetny...
Usłyszałam niedawno takie pytanie: Po co piszesz?
Właśnie mi się to przypomniało.
I teraz Wasza rola:
Napiszcie w komentarzach lub w e-mailu pytania, związane z moim blogowaniem,
na które chcielibyście znać odpowiedzi.
Jestem tego naprawdę ciekawa.
Nie wiem jeszcze kiedy pojawi się post z odpowiedziami,
ale to nie oznacza, że macie zwlekać.
Im więcej pytań, tym lepiej.
Z przyjemnością będę czekać.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

4 komentarze:

  1. Patiii18:26

    Co czujesz podczas pisania postów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Martyna15:28

    Ile czasu piszesz jednego posta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia19:41

    Czy zarabiasz coś na pisaniu bloga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaja19:12

    Skąd bierzesz pomysły na posty?

    OdpowiedzUsuń