Etykiety

2016-11-09

Niespodziewany opad

Hej Kochani,
Witam Was w pierwszym śnieżnym poście w tym roku.
Śnieg padał już 4 listopada, ale dzisiaj jego działalność jest bardziej zauważalna.
Po prostu jest biało.
Co sądzicie o tej anomalii pogodowej?
Ostatni opad śniegu przypadł na 28 kwietnia.
Długa ta zima.
Okej, śnieg pada to jest ładnie, ale po co dodatkowo ujemna temperatura?
Nie wiem.
Mamy dopiero 9 listopada.
Kolejna sprawa to zwierzęta.
Mój kot był dzisiaj tylko 15 minut na podwórku.
Wrócił, gdy ja wychodziłam na autobus.
I dobrze, i źle.
No ale co on będzie robić, jak mu zimno w łapki?
I teraz będzie rozrabiać w domu.
A, no i nie wierzę, że autobusy pozasypywało.
Mój jeden dziś nie przyjechał, ciekawe z jakiego powodu.
Pogoda miała się polepszyć, miało być cieplej, a tu zima.
Dobra, nie wiem jak jest w pozostałej części Polski, ale północno-wschodnia część Podlasia jest śnieżna.
Dla tych, którzy nie mają jak zobaczyć pogody za oknem, polecam jednak to zrobić.
Może u Was też jest taka niespodzianka.
Poniżej przedstawiam Wam fragment mojego przystanku, jako dowód na opad śniegu.
Dajcie znać, jaka u Was jest pogoda.
W tym tygodniu pojawi się myślę, że ciekawy post.
Bądźcie czujni i sprawdzajcie.
Zapraszam do zaglądania.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki


4 komentarze:

  1. u mnie na szczęście śniegu jeszcze nie ma, za to zimno jest szalenie. ;) ale nie powiedziałabym, że to jakaś szalona anomalia jest, w listopadzie to normalne, że pada śnieg. ;) gorzej z tym kwietniem. ;)
    niemniej, winter is coming i będzie coraz zimniej. niestety.
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tylko jedno wytłumaczenie tych opadów śniegu i zimna - taki mamy klimat. A zima bardzo blisko.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Hejka Kochana!

    U nas w Warszawie, lekko poprószyło i... tyle :)
    Ujemna temperatura w połączeniu ze śniegiem i przebijającymi zza chmur promieniami "zimowego" słońca... jest czymś naprawdę pięknym :D

    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i życzę miłego wieczorku!

    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam witam,
      Ta stolica zawsze mnie ciekawiła. A zjawisko, o którym napisałaś, jest przepiękne. Niestety u mnie brakuje Słońca, ale podobno ma się dzisiaj pojawić.
      Dziękuję Ci bardzo.
      Z przyjemnością zajrzę do Ciebie.
      Pozdrawiam i życzę miłego długiego weekendu :)

      Usuń