Etykiety

2016-11-29

Pizza b/g w sklepach

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Przychodzę dzisiaj z wesołą nowiną.
To, że jestem na diecie bezglutenowej, już wiecie.
Kiedyś w ofercie Biedronki moi rodzice dorwali jedną pizzę bezglutenową.
Od tamtego czasu zawsze będąc w Biedronce patrzę, czy jest ta pizza.
Niedawno przeczytałam informację o okresowej sprzedaży 
pizzów bezglutenowych i bez laktozy.
Dzisiaj zajechałam z mamą po drodze do sklepu i wielkie było me szczęście, gdy zauważyłam, że są te pizze.
Kupiłyśmy od razu 5 sztuk.
W domu zamiast kotleta z ziemniakami na obiad zjadłam jedną pizzę.
Oficjalnie ogłaszam, że jest przepyszna.
Mam nadzieję, że Biedronka dalej będzie nas - bezglutenowców - wspierać.
Poniżej znajdziecie zdjęcie upieczonej (byłam bardzo głodna)  i surowej pizzy.
Mam nadzieję, że podane informacje się komuś przydadzą.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz