Etykiety

2017-03-14

π - Day

Hej Kochani,
Witam Was po przerwie.
Nazbierałam trzy przepisy, które miałam zamiar wcześniej opublikować, ale coś nie wyszło.
Teraz w miarę możliwości będę to nadrabiać.
Ostatnio pojawiły się już pączki.
Dzisiaj bardziej normalny post.
Dzisiaj obchodzimy Dzień Liczby π.
Z tej okazji prawdopodobnie jutro pojawi się na blogu przepis na ciasteczka.
A to dlatego, że zrobiłam π-cookie, czyli ciasteczka w kształcie π.
To takie oczywiste hahaha.
Nietrudno spostrzec, że mam świra na punkcie liczby pi.
Oficjalnie umiem już 90 cyfr po przecinku, lecz nieoficjalnie jest to 97.
Posiadam książkę o π.
Mam foremkę do ciastek w kształcie π.
Jestem właścicielką π-tower.
Ja nie mogę być normalna.
Na prawdę współczuję ludziom, którzy choć raz słyszeli rozwinięcie π w moim wykonaniu.
Właśnie przyszło mi do głowy, czy jest poduszka w kształcie π, hmm.
Albo inne tego typu użyteczne przedmioty.
Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz