Etykiety

2017-04-26

Czapki z głów

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Jako, że nie mogę zasnąć, podzielę się z Wami pewnymi informacjami.
Otóż dzisiaj skończyłam naukę w moim XI LO.
Zakończenie roku szkolnego mam w piątek, ale to dziś usłyszałam swój ostatni dzwonek.
Niestety nie było latających kapeluszy czy książek.
Jednak moja (była) klasa jest bardziej cywilizowana niż High School Musical.
Jejku, jak się cieszę, że przetrwałam.
Teraz została matura i wybór studiów.
Życie absolwentki jest lepsze niż życie maturzystki.
W weekend pojawi się post o zakończeniu roku szkolnego.
Czy są tu jacyś maturzyści?
Jeżeli tak, to jak Wam idzie nauka?
Napisałam, że dzisiaj skończyłam naukę, a przecież jest jeszcze jutro (czwartek).
Otóż, będę w szkole tylko dwie lekcje po to, aby podpisać jakieś papiery i zabrać książki z szatni.
Dodatkowo nie mam na ósmą, więc się bardziej cieszę.
No i mogę spokojnie napisać tego posta :)
Czuję, że zaczynam odpływać.
Dobranoc.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz