Etykiety

2017-04-23

Po konkursie

Hej Kochani,
Jak wiecie, brałam udział w konkursie matematycznym.
Końcowy wynik nie był super extra, ale nie był też najgorszy.
Ja jestem zadowolona.
W piątek odbyło się oficjalne zakończenie konkursu z nagrodami.
Nagrodą główną był index na Politechnikę Białostocką, którą otrzymały cztery zespoły, czyli osiem osób.
Po głównych nagrodach przyszedł czas na resztę nagród.
Na podeście było około 20 nagród.
Najpierw laureaci wybrali sobie po jednej.
Potem było losowanie, bo prowadzący miał słoik z karteczkami, na których były nazwiska wszystkich uczestników.
Uczestników było obecnych około 18 osób, więc zanim ktoś został wylosowany, to trochę to potrwało.
Jak zostało pięć nagród zostało wylosowane moje nazwisko.
Do wyboru miałam: selfiestick, smartwatch, okulary na telefon.
Wybrałam smartwatch'a.
Cóż mogę o nim powiedzieć?
Jest to Manta MA428 HARPO.
Opis sprzętu znajdziecie na zdjęciu poniżej.
Po trzech dniach użytkowania mogę powiedzieć, że:

  • Nie w pełni łączy się z telefonem.
  • Bateria ciągle trzyma, a ładowała się niecałą godzinkę.
  • Żeby zadzwonić, trzeba wpisać numer; nie można z zapisanego.
  • Nie można wysyłać sms'ów.
  • Sprawdza się jako zegarek i kalkulator.
  • Odpala piosenki i całkiem głośno gra.
  • Ładnie wygląda.

Sprzęt może i nie jest powalający, ale już wiem, co kupię sobie w tym roku.
Przekonałam się do smartwatch'a.
Jeżeli macie jakiś lepszy sprzęt godny polecenia, to chętnie obejrzę.
Już wkrótce zapraszam Was na pewną recenzję.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz