Etykiety

2018-08-31

Mania puzzlowania

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Przygotowałam małą niespodziankę z okazji Dnia Blogów.
Dzisiaj zapraszam Was na aktualizację wcześniejszego posta o puzzlach.
Może niewiele się zmieniło, ale już prawie 10000 ułożonych puzzli za mną. Jutro ułożę kolejne 600 i przekroczę magiczną barierę.
Chociaż nieoficjalnie już ułożyłam ponad 10000. Ale liczą się ułożone całe, a nie w połowie.
Są wśród nich obrazki, które układałam po raz n-ty, np. żółwiki. I takie, które mnie zaszokowały, np. Dubaj. W jednym obrazku, ostatnim ułożonym, brakuje 5 (teraz już tylko 4) puzzli.
Puzzle są naprawdę ciekawe i bardzo rozwijające. W dodatku są idealnym pomysłem na prezent. Pamiętajcie, że można zrobić puzzle z własnego zdjęcia. Wtedy będą na pewno jedyne i niepowtarzalne.
Po tej serii puzzli jaką ułożyłam, nie mam już wstrętu do nieba czy wody. W porównaniu do dużej ilości jednakowych budynków układa je się znakomicie.
Poniżej możecie zobaczyć wszystkie ułożone od lipca do sierpnia włącznie puzzle.
A może macie w swej kolekcji lub dostaliście kiedyś puzzle, które ułożyliście i powiesiliście na ścianie?
Jakie są według Was najładniejsze obrazki?
Śmiało, podzielcie się :)
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz