Etykiety

2018-11-30

Świąteczny listopad

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Bardzo szybko zbliżyliśmy się do początku ostatniego miesiąca.
Jutro, 1 grudnia, zaczyna się adwent.
Oczywiście "duch świąt" jest już wszędzie od miesiąca. Czy to nie śmieszne?
Każdego roku "święta" zaczynają się wcześniej. Większość ludzi wpada w szał. Ozdoby świąteczne na ulicach to już chleb powszedni.
Ale nie o to chodzi.
Adwent jest czasem oczekiwania, a nie latania po sklepach i kupowania prezentów.
Rozumiem, że każdy chce ze wszystkim zdążyć, ale ogarnijmy się.
Podam Wam przykład z dzisiaj:
Moja mama chce skompletować książki Johna Grishama. Niedaleko kampusu znajduje się sklep (w galerii KEN Center), w którym udało mi się znaleźć już kilka numerów z serii.
Dzisiaj po wykładzie (o 10 rano) poszłam na książkowe łowy.
I wiecie co? Ledwo udało mi się przejść główną alejkę. Ludzi było od groma.
Na szczęście nie znalazłam żadnej książki. Czemu na szczęście? Bo nie wyobrażam sobie czekania do kasy w kolejce przez pół sklepu.
Większość z obładowanymi wózkami, które stały na przejściach. Dobrze, że jeszcze bez karpi.
Gdyby nie ci wszyscy ludzie, moja wizyta zajęłaby pewnie około 10 minut. A nie 50.
Jeżeli byliście kiedyś w Biedronce na dworcu Centralnym w Warszawie, to wiecie co to są tłumy. Dzisiaj było identycznie u mnie.
Wiecie jakie mam postanowienie do końca roku? Nie iść do żadnej galerii. Jeżeli będę robić inne zakupy niż spożywcze, to tylko online.
Polecam to również innym.
...
W tym roku nie będzie codziennych Blogmasów, ale kilka świątecznych postów na pewno się pojawi.
Nie wiem jeszcze, czy wrzucać je do serii z blogmasami. Co o tym sądzicie?
Na koniec roku podgonię trochę blogowe braki.
Macie postanowienia adwentowe?
Ja właśnie spisałam swoje, żeby nie zapomnieć.
Niby oczywiste i proste, ale mam nadzieję, że nie polegnę.
  • Posty na blogu
  • Zero galerii
  • Normalniej się odżywiać 
Może macie jakieś ciekawe propozycje na inne postanowienia?
Pierwszy świąteczny post pojawi się już niedługo, więc wyczekujcie.
I nie poddajcie się w swoich postanowieniach.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz