Etykiety

2019-01-20

Ksiądz w akademiku

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Czy zastanawialiście się kiedyś, jak wygląda wizyta księdza w akademiku?
Ja tak, ale już rozwiązałam tą zagadkę.
We czwartek miałam okazję ugościć księdza z wizytą duszpasterską.
Wyglądało to prawie tak samo jak w domu.
Nie musiałam po niego nigdzie wychodzić, bo nie wiedziałam o której dokładnie będzie i skąd będzie szedł.
Wszedł jak do siebie, poprowadził modlitwę i porozmawialiśmy kilka minut.
Powiedział, że zajmuje się akcjami społecznymi, coś z potrzebującymi i zaciekawił go mój rysunek.
Może niedługo znajdę go jako symbol/logo czy coś takiego.
Wy możecie już teraz zobaczyć go poniżej.
Kilka kwestii związanych z wizytą księdza:
Normą jest, że w akademiku nikt nie ma całego ołtarzyka.
Ksiądz nie zbiera pieniędzy.
Wejdzie, pobłogosławi pokój i mieszkańców, chwilę porozmawia i sobie pójdzie.
Nic nadzwyczajnego. Jednak jeśli macie jakieś pytania, to zapraszam do komentowania.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz