Etykiety

2019-01-07

Walka o numer

Hej Kochani,
Witam Was w pierwszym poście w tym roku.
Mam nadzieję, że Nowy Rok zaczęliście bardzo dobrze.
Ostatnio zauważyłam wzrost zainteresowania moimi pracami Pyssla.
Po sesji, która zbliża się nieubłaganie, postaram się zrobić coś nowego.
Jednak zanim sesja, to w ten weekend będzie kolejny, już 27 finał WOŚP.
Zgodnie z tradycją - pobiegnę ulicami Warszawy.
Już od dzisiaj można odbierać pakiety startowe w Sklepie Biegacza na Powiślu.
W zeszłym roku udało mi się wywalczyć numer jaki chciałam. Czy w tym roku uda mi się to powtórzyć dla trzech osób?
Zgadniecie jaki numer zachciało mi się mieć w tym roku?
Na dobry tydzień możecie zobaczyć nagranie, w którym jedną z głównych ról gra mój podjazd.
Nowa akcja na Podlasiu brzmi: Sprzątnij po swoim pupilu.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz