Etykiety

2019-02-21

Praca po studencku

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Tak jak ostatnio zapowiedziałam, dzisiaj będzie o mojej pracy.
Może nie jest to typowa praca dla studentów, ale wielu tym się zajmuje.
O czym mowa? O korepetycjach.
I jak zwykle zapraszam na krótką historię o moich początkach.
Pod koniec stycznia, kiedy zbliżała się sesja, moja koleżanka postanowiła zrezygnować z dotychczasowej pracy.
Akurat byłyśmy grupką na lunchu i padło pytanie, co ona teraz będzie robić.
Powiedziała, że poszuka czegoś, a jak nie znajdzie to może udzielać korepetycji z chemii.
No i pomyślałam, że też bym mogła, ale z matematyki.
Obie zaczęłyśmy rozmawiać na ten temat i chyba następnego dnia utworzyłam już swoje ogłoszenie na OLX.
W ciągu pierwszego tygodnia byłam umówiona na wstępną lekcję, a raczej takie rozpoznanie.
Na ten sam dzień i godzinę chciała się umówić także inna osoba, więc musiałam odmówić (niestety inny termin nie wchodził w grę).
Wraz z mamą mojej uczennicy chyba trzy razy potwierdzałyśmy termin i temat zajęć.
Dziewczyna skończy w tym roku gimnazjum i według mamy z matematyką u niej nie najlepiej.
Nie powiedziała mi tylko jednego: że chodzi do niemieckiej szkoły.
I wiecie co? Przestraszyłam się.
Na szczęście ona tłumaczy mi swoją pracę domową, a głównie zajmujemy się przygotowaniem do egzaminu.
Chociaż ostatnio uczyłyśmy się do sprawdzianu i jedno zadanie, które podała jej nauczycielka w ogóle nie miało treści. Zupełnie nie miałam pomysłu na jego rozwiązanie.
Trafiła się akurat taka rodzynka.
Oprócz mojej najlepszej (bo jedynej) uczennicy nie mam innych uczniów.
Ostatnio jakaś pani zadzwoniła, ale chyba moją dostępność jej nie podpasowała.
Na szczęście (dla mnie) siostra mojej koleżanki jest w potrzebie matematycznej, więc będzie dodatkowy zarobek.
Jedna godzina w tygodniu nie daje super pensji.
Udzielacie/korzystacie z korepetycji?
Słyszeliście kiedykolwiek o niemieckiej szkole? A może są jakieś inne specyficzne?
Już w ten weekend pojawi się bardzo ciekawy (mam nadzieję) post. Zainteresowani?
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz