Etykiety

2014-09-09

Plan...

Hej Misiaczki,
Jak tam po pierwszym pełnym tygodniu i jednym dniu szkoły?
Mam nadzieję, że wszystko jest super, a oceny to 6-ki.
Ja ocen jeszcze nie mam, ale dzisiaj pisałam dwie kartkówki ( do których się nie uczyłam ).
Zobaczymy, co to będzie. :)
Zgodnie z obietnicą, wstawiam Wam zdjęcie mojego planu lekcji.
Ja nie wiem, czy się cieszyć, czy płakać.
Poniedziałek i wtorek to koszmar.
W środę mam dwa polskie pod rząd, z czego nie jestem zadowolona.
We czwartek rozpoczynam dwoma "wułefami", co nie jest miłe.
A jeżeli chodzi o piątek, to jeszcze nie wiem. :)
To już wszystko.
Dzięki za odwiedziny.
Czekam na komentarze.
Niedługo postaram się wrzucić nową pracę.
Lecę odrabiać lekcje.
Życzę Wam Kochani miłego wieczoru i udanego tygodnia w szkole.
Papa
Zozo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz