Etykiety

2014-09-01

Szkoła jest... wesoła??

Hej Kochani,
Serdecznie witam Was już po pierwszym dniu szkoły.
Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni ze swoich wychowawców i klas.
Wszystkim, którzy właśnie dzisiaj zaczęli nową szkołę ( tak jak ja ), życzę dużo radości, żebyście się nie zagubili w swoich szkołach i, co najważniejsze, wspaniałych ocen.
Mam nadzieję, że nie będziecie musieli codziennie zakuwać po nocach. :)
Teraz będę miała "trochę" więcej obowiązków.
Z tego powodu nie będę pisać na blogu nowych postów codziennie.
Postaram się je umieszczą co dwa, trzy dni.
Będę także nadrabiać to w soboty, jeżeli będę miała mniej nauki.
A co mogę Wam napisać o swojej szkole?
Moja wychowawczyni będzie mnie uczyć historii, czyli przedmiotu, którego nie lubię.
W mojej klasie są 32 osoby, a ja jestem 25 w dzienniku.
Troszkę daleko.
Szkołą jest dosyć duża.
To już by było na tyle.
Dziękuję Wam za odwiedziny.
Zapraszam do komentowania i życzę miłej nauki.
A ja lecę już spakować plecak na jutro.
Papa
Zozolek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz