Etykiety

2014-09-28

Początek

Hej Misiaki,
Jak tam Wasz pierwszy miesiąc szkoły?
Ocenki już są?
U mnie szkoła na razie może być.
Mam bardzo superaśną klasę.
Moje oceny są chyba nawet nawet.
Mam kilka 5, 5+, 4, 3+ i 3.
Zobaczymy co to będzie później.
We wtorek w mojej szkole zaczynają się "DNI ŻAKA JEDENASTNIAKA".
Są to dwa dni.
W tym roku temat to: SPORTOWO I ZDROWO.
Pierwszego dnia wszyscy przychodzimy przebrani za zawodników jakiejś dyscypliny sportowej ( u mnie stanęło chyba na golfie - sporcie).
Drugiego dnie przynosimy ładne kanapeczki, owocki i inne takie w plastikowych pojemniczkach.
Wszystko musi być takie zdrowe, kolorowe itd.
Także we środę mam otrzęsiny.
Musimy całą klasą dokonać prezentacji naszego profilu ( ekonomicznego ).
Mamy już prawie gotową piosenkę do melodii "My Słowianie" - Donatana i Cleo.
Mam nadzieję, że wszystko się uda.
Życzę Wam dobrych dni i wspaniałych ocen.
Postaram się Wam zdać relację z tych dni. ;)
Czekam na Wasze komentarze.
Dziękuję za odwiedziny.
Pozdrawiam
Zozolek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz