Etykiety

2014-09-20

Zakupyyy...

Hej Misiaczki,
Przepraszam, że nie pisałam nic w tym tygodniu, ale miałam sporo nauki.
Niestety, teraz coraz więcej jej będzie.
Przejdę teraz do tematu.
Piszę o nauce, a temat nie ma raczej nic związanego z tą nauką. ;)
W tym tygodniu, jeszcze przed lekcjami ( przed, bo autobus jechał aż 20 minut i był dużo wcześniej ) udałam się do galerii. Pochodziłam po kilku sklepach i zaszłam do SinSay'u. W ciągu dwóch dni kupiłam tam dwie rzeczy. We środę zakupiłam 6 par kolczyków, a we czwartek - torbę.
Teraz jest tam bardzo dużo promocji.
Kolczyki kupiłam za 14.99 zł.
Natomiast torbę za okrągłe 49.99 zł.
Oczywiście poniżej znajdziecie zdjęcia "towarów".
Na zdjęciu nr.2 torba w porównaniu do mojego pieska. ;)
Dziękuję za odwiedziny.
Czekam na komentarze.
Zapraszam serdecznie na mojego Snapchata: zozolusek
Życzę Wam miłego weekendu.
Papa
Zozolek



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz