Etykiety

2016-12-01

BLOGMAS 1/2016

Hej Kochani,
Witam Was serdecznie w pierwszym poście z serii BLOGMAS 2016.
Zauważyłam, że ostatnio popularny jest jeden z postów z tej serii z zeszłego roku.
Bardzo mnie to cieszy.
W tym roku nie będzie raczej piosenek, bo już były w poprzednim roku.
Ale nie jest wykluczone ich pojawienie się.
Nie wiem jeszcze, co będzie się pojawiać, lecz mam już kilka pomysłów.
Mam nadzieję, że będziecie sprawdzać, co ciekawego dla Was przygotowałam.
No to sprawy organizacyjne za nami.
W razie jakichkolwiek pytań, zapraszam do komentowania.
Czas przygotowań do świąt nadszedł.
A teraz przedstawiam nowy twór w bibliotece szkolnej 
(nuda była, więc coś takiego wpadło mi do głowy).
Jednocześnie kanapa jest teraz weselsza.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz