Etykiety

2017-02-09

Świętowanie na całego

Hej Kochani,
To znowu ja.
Zapomniałam dodać jedną rzecz, a napisanie nowego posta na telefonie jest szybsze niż zedytowanie.
Dzisiaj lekcje skończyłam o 12:25.
Po piętnastu minutach miałam autobus.
Około 13:30 dotarłam do domu.
Na obiad miałam sobie rozmrozić i upiec pizzę.
Po wyjęciu jej z zamrażarki poszłam do pokoju się przebrać.
W międzyczasie włączyłam radio.
I wiecie co?
Dzisiaj jest Międzynarodowy Dzień Pizzy.
W tym roku nie pilnuję tyh świąt, więc o tym nie wiedziałam.
Z tej okazji zjadłam całą pizzę, okrągłe 420 gramów.
A nawet trochę więcej, bo dołożyłam trohę mięska i sera.
Jeżeli ktoś mówi, że słuchanie radia jest głupie, to się nie zna.
Jeżeli jeszcze nie świętowaliście, macie trochę czasu.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz