Etykiety

2017-05-08

Po podstawie

Hej Kochani,
Post ten skierowany jest szczególnie do maturzystów.
Za nami już wszystkie podstawowe egzaminy pisemne.
Ja jutro zaczynam z rozszerzeniami - matematyka czeka.
Za tydzień we wtorek będę miała geografię.
Oprócz tego jeszcze został ustny polski i angielski.
Jak poszedł Wam polski?
Jak zobaczyłam temat rozprawki, to się zaczęłam śmiać.
Myślałam, że dowalą coś gorszego.
Hmm, nawet nie przeczytałam wiersza z drugiego tematu.
Pisaliście rozszerzenie?
Słyszałam od kilku osób, że było łatwiejsze.
A jak matma?
Według mnie była trudniejsza niż w poprzednim roku.
Może za to rozszerzenie będzie łatwiejsze :)
No a angielski?
Spodobał mi się tekst o "bliźniaczej restauracji".
Dobre też było o studentach i egzaminie. Biedacy haha.
Jak będziecie już po ustnym polskim, możecie napisać w komentarzu swój temat.
Ja mam dopiero 17, a może skorzystam/my na tych tematach.
Dobra, lecę powtórzyć pochodną.
Miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz